Τρίτη, 6 Αυγούστου 2013

DayZ Developer Diary

Το DayZ ξεκίνησε ως ένα απλό mod για το ARMA II (μαζί με το expansion Operation Arrowhead), όμως έγινε τόσο δημοφιλές που τελικά σε συνεργασία με την Bohemia Interative, developer του τελευταίου, θα κυκλοφορήσει και ως ολοκληρωμένο εμπορικό παιχνίδι.


Η αρχική ιδέα του σχεδιαστή Dean "Rocket" Hall παραμένει και έτσι το DayZ θα σας βάζει σε έναν επικίνδυνο online κόσμο γεμάτο με ζόμπι, όπου και θα πρέπει να επιβιώσετε με όποιον τρόπο μπορείτε. Ίσως να κινείστε την νύχτα για να αποφύγετε ανεπιθύμητη προσοχή από ζωντανούς και νεκρούς καθώς θα ψάχνετε για πολύτιμα εφόδια και την καθημερινή σας διατροφή (που θα πρέπει να πληρεί κάποιες προδιαγραφές αν θέλετε να παραμείνετε υγιείς). Ίσως πάλι να κάνετε συμμαχίες με ή να σκοτώσετε άλλους παίκτες για τα δικά τους. Η επιλογή θα είναι δική σας και ο σκοπός σας απλά να ζήσετε άλλη μια ημέρα, εφόσον κάθε θάνατος στο DayZ θα είναι μόνιμος και έτσι θα απαιτεί την δημιουργία νέου χαρακτήρα.


Παραμένει επίσης και η έμφαση στον ρεαλισμό που έχει η σειρά ARMA στην οποία αρχικά βασίστηκε, με συγκριτικά δύσχρηστα όπλα και χειρισμό, αλλά και εντυπωσιακά γραφικά μέσα σε έναν κόσμο διακοσίων εικοσιπέντε τετραγωνικών χιλιομέτρων.

Το παιχνίδι ήδη έχει υποστεί κάποιες καθυστερήσεις εφόσον αρχικά θα κυκλοφορούσε μέσα στο 2012, αλλά φαίνεται πως όλα γίνονται για καλό σκοπό καθώς βίντεο σαν το σημερινό δείχνουν όχι μόνο τις συνεχείς βελτιώσεις που γίνονται σε αυτό αλλά και το μεράκι των δημιουργών.

Το DayZ θα κυκλοφορήσει για PC σε άγνωστη προς το παρόν ημερομηνία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου